Klanttevredenheid


iso.besteoverzicht.nl


Maak startpagina | Voeg toe aan favorieten






Overzicht
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Gesponsorde links
Klanttevredenheid
Clientfocus
Clientfocus
http://www.clientfocus.de/

24 customer
24customer heeft als missie het creëren van meer rendement bij opdrachtgevers door het verbeteren van klantmanagement, klantcontact, klantenservice. leidend voor de aanpak is de markt en klantgedrag. de klant staat centraal. onderdeel van de aanpak is onderzoek, training, management, advies. specialisatie van de mensen die werken volgens de 24customer aanpak is interactieve digitale televisie, voip en internet. van alle processen op het gebied van glasvezel netwerk infrastructuur, beheer, marketing, verkoop, service, distributie en levering is hands-on ervaring aanwezig. ook op het gebied van regelgeving, europese wetgeving, programmaraden, betaaltelevisie, standaarden en decoders is veel praktijkervaring opgebouwd. onze aanpak is immer resultaatgericht. of het nu gaat over een europese aanbesteding of het optimaliseren van een call centre of callcenter. stappen in ons model zijn strategie, proces, architectuur, implementatie, evaluatie we hebben ons laten inspireren door servqual, ink-model, deming cirkel, copc. wij hebben een voorstel voor een klant respect index. desgewenst kan een eerste analyse en diagnose worden gesteld op basis van een quick scan. wij werken graag voor de overheid, gemeenten, woningcorporaties als het gaat om de telecom infrastructuur, klantmanagement, glasvezel in de last mile, ftth, fiber to the home, breedband internet. 24 customer - rendement, klantmanagement, klantcontact, klantgedrag, klantenservice, onderzoek, training, advies, digitale televisie, telecom, internet, resultaatgericht, aanbesteding, strategie, proces, architectuur, implementatie, evaluatie, servqual, ink, copc, job glas, rob ten pas, spoc, essent, upc, crm, digitaal, training, management, advies
http://24customer.com

Ergo
Bureau voor markt- en beleidsonderzoek
http://www.ergo.nl

Feeddex
Feeddex helpt bedrijven en instellingen het feedbackproces met de klant te verankeren in het denken en handelen van de gehele organisatie en beschouwt feedback tevens als uitgangspunt voor verdere klantinteractie.
http://www.feeddex.nl

Meteq
Meteq
http://www.meteq.nl

Klachtenmanagement
Klachtenmanagement
http://www.klachtenmanagement.nl

Tevreden
Tevreden is hét toonaangevende adviesbureau voor tevredenheidsonderzoek. het online karakter van onze onderzoeksaanpak maakt klantervaringen, zowel positief als negatief, het hele jaar door inzichtelijk. de rapportages zijn helder en bevatten begrijpelijke vergelijkingsmodellen en verbetersuggesties.
http://www.tevreden.nl

Gerelateerd
  • Nog Geen
Er staan 7 links op deze pagina.
© Besteoverzicht - Privacy